De tekst ‘Snapchat’ werd 15 keer gevonden in 12 pagina's.

Snapchat
Woordenlijst
Snapchat is een app voor de mobiele telefoon waarmee je foto's, tekst, tekeningen en korte video's ...
Wat doen cliënten allemaal online?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Cliënten vinden het vaak leuk om online social media zoals Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok en Snapchat te gebruiken.
Snap Map
Woordenlijst
Snap Map is een functie binnen Snapchat voor gebruikers om hun locaties met elkaar te delen. De locatie wordt niet alleen gedeeld ...
Jason (24) kan niet zonder zijn telefoon
Stappenplan
Social media
Woordenlijst
. Voorbeelden van social media zijn: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter, Snapchat, YouTube en Pinterest ...
‘Weet wat je moet doen als er online iets misgaat’
Goede voorbeelden
op het politiebureau, want die was gearresteerd voor fraude. Adrienne: “Iemand op Snapchat had haar een nieuwe iPhone en vijfhonderd euro beloofd als ze een bankrekening voor hem ...
Een cliënt is (mogelijk) slachtoffer van een loverboy. Wat moet ik doen?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Vermoed je dat je cliënt slachtoffer is van een loverboy (een soort mensenhandelaar of pooier)? Neem dan contact op met het meldpunt van je organisatie.
Hoe help je mensen met een licht verstandelijke beperking om te gaan met desinformatie?
Goede voorbeelden
(gemiddeld zes uur), dan andere groepen (gemiddeld vier uur), vooral op WhatsApp, Snapchat, Instagram, YouTube en TikTok. Mede daardoor zijn ze vatbaarder voor bevestigende ...
Cliënten zijn veel vaardiger met digitale media dan ik. Hoe kan ik ze dan nog iets leren?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Een vaardigheid op het ene gebied, vertaalt zich niet altijd ook ergens anders. Waarschijnlijk heb je zelf andere digitale vaardigheden, die de cliënt niet heeft.
Hoe kom ik erachter of een cliënt slachtoffer is van grooming?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Bij grooming legt iemand met kwade bedoelingen via internet contact met minderjarigen, kwetsbaren of mensen met een verstandelijke beperking.
Hoe kunnen we de kloof dichten tussen onze oudere medewerkers en jonge cliënten? Op digitaal gebied spreken ze echt een andere taal.
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Oudere medewerkers hoeven niet per se alles te weten op digitaal gebied om toch jonge cliënten, die vaak digitaal vaardiger zijn, te begeleiden.
Nep Echt! Een app die jongeren met een lvb online zelfredzamer maakt
Goede voorbeelden
Jongeren met een lvb kunnen met Nep Echt! zelf veilig online aan de slag.