De tekst ‘Social media’ werd 633 keer gevonden in 101 pagina's.

Social Media Juf
Tools & websites / Toolbox
Social media
Woordenlijst
video's plaatsen, informatie met elkaar delen en een discussie aangaan. Voorbeelden van social media zijn: Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter, Snapchat, YouTube en ...
Hoe krijg ik het gesprek op gang met mijn team over het begeleiden van socialmediagebruik?
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Een goede manier om het gesprek over social media op gang te krijgen, is door het onderwerp op de agenda te zetten voor een teamoverleg.
Veilig omgaan met sociale media en sexting
Tools & websites / Brochure
Wat is het Brochure met korte en duidelijke informatie over sociale media en sexting, verhalen van mensen met een beperking die sociale media gebruiken en tips hoe ...
Hoe kan ik bewustwording creëren bij mijn medewerkers als het gaat om social media?
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Zorg dat de afdeling communicatie voldoende en regelmatig aandacht schenkt aan social media. Betrek je medewerkers: hoe kun je dit het beste doen, waar ligt de behoefte?

Ik hou die social media allemaal niet bij, de ontwikkelingen gaan zo snel. Dan kan ik me er toch beter helemaal niet mee bemoeien?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Ook als social media niets voor jou zijn, of als de ontwikkelingen je te snel gaan, kun je het gesprek erover aangaan met je cliënt.
Wat doen cliënten allemaal online?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Cliënten vinden het vaak leuk om online social media zoals Facebook, Instagram, WhatsApp, TikTok en Snapchat te gebruiken.
Ik denk dat digitale media de sociale vaardigheden van een cliënt kunnen vergroten. Hoe begeleid ik hem daarin?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb
Digitale media kunnen inderdaad een positief effect hebben op sociale vaardigheden, zowel direct als indirect, en zowel online als offline.
Met welke activiteiten integreren we mediawijsheid in onze zichtbaarheid als zorginstelling?
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Zorg dat de afdeling communicatie aandacht schenkt aan mediawijsheid. Vertaal het mediabeleid in begrijpelijke, duidelijke en leuke taal.
Mijn medewerkers zitten zelf niet op social media. Hoe kunnen ze cliënten dan begeleiden?
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Ook als je medewerkers niet op social media zitten, kunnen ze het gesprek erover aangaan met een cliënt.
Hoe maken we mediagebruik bespreekbaar met medewerkers, cliënten en verwanten?
Vragen & antwoorden / Ik geef leiding aan zorgprofessionals
Mediagebruik kun je bespreekbaar maken door bijvoorbeeld een kick-off, lancering, meeting of bijeenkomst rond dit onderwerp te organiseren.
Hoe zorg ik ervoor dat online agressie onze medewerkers en cliënten zo min mogelijk treft?
Vragen & antwoorden / Ik werk direct met mensen met een vb, Ik geef leiding aan zorgprofessionals
moet doen in geval van online agressie Hoe profileer je jezelf als medewerker op social media Zijn je socialemediaprofielen openbaar zichtbaar Of heb je deze ...